Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Άνοιξη !!! (Κείμενο αυτοκριτικής)

   Εικοστή πρώτη Μαρτίου, πρώτη ημέρα της Άνοιξης σήμερα... Ανοίγω, λοιπόν, το λάπτοπ μου, και θυμάμαι επιτέλους ότι έχω ανοιχτούς λογαριασμούς με το μπλογκ της Κλίμακα ... Και καθ' ό,τι δεν έχω σταθεί συνεπής μπλόγκερ, στενοχωρώντας ίσως κάποιον ή καποιους οι οποίοι τυχόν ενδιαφέρονται να διαβάσουν τα όσα γράφω δεν μπορεί παρά να μην δοκιμάσω συναισθήματα απογοήτευσης για την ίδια μου τη (μη) προσπάθεια και για όλους όσοι θα περίμεναν μετά και από την τελευταία μου ανάρτηση, μια τελείως διαφορετική εξέλιξη γι'αυτό το μπλογκ.
  
   Η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι ιδιαιτέρως ευχαριστημένος από τον εαυτό μου τις τελευταίες αρκετές εβδομάδες και πιστεύω ότι παρά τις επιλογές που μου δίνονται να κρατιέμαι σε φόρμα και υγιής, κρατώντας τον εαυτό μου σε απόσταση ασφαλείας από (πιθανό) ψυχωσικό επεισόδιο, η αλήθεια είναι λοιπόν ότι μάλλον τις αφήνω τις ευκαιρίες που μου παρουσιάζονται δίχως εκμετάλλευση και φέρνοντας έτσι και τον εαυτό μου,αλλά και αυτούς που πιστεύουν σε μένα σε δυσχερή θέση...
  
    Οι άνθρωποι, λοιπόν, οι οποίοι δικαιούνται να τα έχουν μαζί μου είναι πολλοι τελευταίως!... Ξεχωρίζω, όμως, μιας και φιλοξενούμαι και κουράρομαι, εδώ, στην Κλίμακα, την ομάδα στην οποία συμμετέχω και παρά το ότι ήμουν αδιάθετος θα έπρεπε να προσπαθήσω να είμαι παρών στις συναντήσεις (και να μη τους ΄΄κρεμάσω΄΄ λείποντας κι απροειδοποίητα μάλιστα). Επίσης, τον πρόεδρο της Κλίμακα, που μου προσφέρει σημαντικές επιλογές κι ευκαιρίες να διάγω τον χρόνο μου σε υγιές περιβάλλον κι εγώ τον έχω παραπέμψει στις ΄΄καλένδες΄΄. Καθώς και άλλους που θα ήταν , ίσως, κάπως κουραστικό να τους αναφέρω ονομαστικώς.

    Αγαπητοί φίλοι, όπως ασφαλώς καταλαβαίνετε αυτό το κείμενο είναι μία αυτοκριτική για το τελευταίο διάστημα. Μπορεί, βεβαίως, πολλούς να μη τους αφορά, αλλά εν προκειμένω δεν θα μπορούσα να αναφερθώ σε κάτι άλλο και να έχω ΄΄άνετο ύπνο΄΄ το βράδυ. Άλλωστε, ένας λόγος ο οποίος με έπεισε να αρχίσω να γράφω σε αυτό το μπλογκ, είναι ότι μπορώ να γράφω το ο,τιδήποτε με απασχολεί κάθε φορά, χωρίς καμία λογοκρισία και δεύτερες σκέψεις. Και για όσο καιρό μου δίνεται το δικαίωμα από τους ανθρώπους της Κλίμακα, με τον ίδιο τρόπο θα συνεχίσω να γράφω.

   Ευχαριστώ όλους όσοι θέλησαν και διάβασαν αυτό το κείμενο, παρά τη σημαντική δική μου ασυνέπεια όλον αυτόν τον καιρό! Καλή μας Άνοιξη και καλή Πασχαλιά!




           

3 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου. Ευχαριστούμε για την τελεία ενημέρωση και για την κίνηση σου να ασχοληθείς με τέτοια θέματα.
    Και εγώ ζω με σχιζοφρένεια και διαβάζω το μπλογκ σου πολύ συχνά και με έχει βοηθήσει να καταλάβω πολλά πράγματα και σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλε μου (κι ας μην σε ξέρω) που βρίσκεσαι; Πέρασε η άνοιξη, πέρασε και το καλοκαίρι κι ακόμα να μας γράψεις. Εύχομαι να είσαι καλά κι η απουσία σου να οφείλεται σε μια μακρά περίοδο διακοπών

    ΑπάντησηΔιαγραφή